مدیر سیستم 2023-08-28 0 دیدگاه

خرید ملک در فشندک طالقان

فشندک طالقان

خرید ملک در فشندک طالقان فرصتی برای سرمایه گذاری در بهشتی زمینی!

خرید و فروش ملک در روستای فشندک طالقان
خرید خانه روستای در طالقان با مشاوره املاک کارن : روستای فَشَندک در منطقه طالقان، استان البرز واقع شده است . این روستا در فاصله ۱۲۰ کیلومتری شمال غربی تهران قرار دارد و ارتفاع آن از سطح دریا ۱۸۶۰ متر است. فاصله روستا تا شهرک مرکز طالقان نیز ۱۱ کیلومتر است. فَشَندک یکی از زیباترین و پرجمعیت‌ترین و پررونق‌ترین روستاهای طالقان است. سکنه این روستا بیشتر به فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی مشغول هستند و وضعیت اقتصادی خوبی دارند.

علاوه بر این، در این روستا رواج احداث ویلاهای توریستی با معماری متفاوت از سایر روستاهای طالقان صورت می‌گیرد و این منطقه یکی از مناطق پرطرفدار برای ساخت و ساز می باشد برای خرید ویلا در طالقان و روستا های زیبای آن با مشاوره املاک ما تماس بگیرید. فشندک ، یکی از بهترین روستاهای طالقان ، به عنوان یک منطقه محبوب برای ساخت ویلا شناخته می شود .

این روستا دارای طبیعتی زیبا با ویو خیره کننده ، دریاچه طالقان و دیدنی های فراوان است . علاوه بر موارد بالا، وجود درختان میوه فراوان ، حمام قدیمی تاریخی از دوران صفویه و مرداب محمود کلایه ، این روستا را به یک مقصد گردشگری جذاب تبدیل کرده است همچنین امکاناتی مانند درمانگاه داخل روستا ، جاده آسفالت و فاصله کم با شهرک طالقان از دیگر ویژگی های این روستا می باشد .

روستای فشندک در طالقان ، محل تولد و زندگی بسیاری از مشاهیر و اساطیر معروف است از جمله :

استاد ناصر محمود کلایه مدیر فیلمبرداری ، و دستیار نورپرداز در سینما و تلویزیون

استادپرویز کلانتری به عنوان یک نقاش ، طراح و نویسنده و روزنامه نگار فعالیت های فراوانی داشته است .

دکتر بیژن یوسفی یکی از بهترین متخصصان چشم پزشک در تشخیص و درمان بیماری های چشم است .

برادران امیدوار : با نام های عیسی امیدوار و عبدالله امیدوار ، دو برادر جهانگرد ، پژوهشگر ایرانی هستند که به عنوان نخستین جهانگردان ایرانی معاصر شناخته می شوند .

ملا محمد سعید فشندکی ، یکی از خوشنویسان اولیه قران در طالقان بود .

این مشاهیر و اساطیر روستای فشندک با تلاش و استعداد خود ، نه تنها به شهرت و افتخار روستا کمک کرده اند ، بلکه به توسعه گردشگری و اقتصاد روستا نیز کمک بزرگی کرده اند ‌.

در روستای فشندک طالقان، اگر به دنبال خرید، فروش و اجاره خانه، زمین و ملک در این منطقه هستید، به ما مشاوران املاک کارن مراجعه کنید. ما با بیش از سالها تجربه و تخصص در عرصه املاک، آماده هستیم تا در تمام مراحل خرید، فروش و اجاره به شما کمک کنیم.

با توجه به دانش و تحلیل‌های خبِره، املاک ما در روستای فشندک طالقان را بر اساس نیازهای شما جستجو، به شما معرفی خواهیم کرد. همچنین، بهترین قیمت‌ها را در صورت فروش بازاریابی و در صورت اجاره معرفی خواهیم کرد .
منتظر تماس شما هستیم.

مشاهده لیست املاک ما در خرید ملک در طالقان

مشاوره املاک کارن خرید فروش ملک در روستا های بکر و زیبای طالقان را به شما پیشنهاد می کند .

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 7 میانگین: 4.1]

نظر بدهید