مدیر سیستم 2023-10-29 0 دیدگاه

خرید ملک در روستای میناوند طالقان

خرید ملک در روستای میناوند طالقان در مشاوره املاک کارن

خرید خانه روستای در طالقان با مشاوره املاک کارن : روستای میناوند با موقعیت جغرافیایی خود در جنوب شهرستان طالقان ، یکی از زیباترین روستاهای این شهرستان است . و دارای جذابیت هایی شامل تنوع چشمگیر درختان و گیاهان ، ویو دریاچه طالقان ،  مناظر طبیعی خیره کننده ، چشمه ها ، و همچنین پوشیده شدن اطراف روستا از کوهستان های سرسبز می باشد این مناظر طبیعی آرامش را به بازدیدکنندگان منتقل می کند و آنها را به یک سفر آرامش بخش  دعوت می کند .

با این همه زیبایی ها ، اطراف این روستا به یک قطب گردشگری تبدیل شده است و جاذبه ای نه تنها برای ورزشکاران و کوهنوردان ، بلکه برای هر کسی که به طبیعت و صحنه هایی زیبا علاقه مند باشد را دارد .  و با توجه به زیباییهای طبیعی ، میناوند یکی  از بهترین روستاهای طالقان جهت خرید خانه ، باغ ، ویلا و … برای سرمایه گذاری است.

از آثار تاریخی روستا می توان قلعه ارژنگ را نام برد ،  این قلعه که در دوران پس از اسلام ساخته شده است، قدمتی برابر با چند قرن دارد و به عنوان یکی از قلعه‌های اسماعیلیان شناخته می‌شود . ارژنگ قلعه به نام‌های قلادوش و دل جنگ نیز مشهور است و در گذشته از قلعه‌های ارزشمند محسوب می‌شده است. امروزه تنها بخش کوچکی از این قلعه باقی مانده است که به احتمال زیاد برای جلوگیری از حملات دشمنان ساخته شده است .

در روستای میناوند غار پنجعلی نیز وجود دارد که یکی از بزرگ‌ترین غارهای منطقه طالقان است. این غار در بخش شمالی روستا قرار دارد و قدمتی به سه هزار سال پیش دارد. غار پنجعلی دارای دو ورودی بزرگ است و ارتفاع داخل آن حدود ۶ متر است. این غار در گذشته به عنوان یک پناهگاه استفاده می‌شده است و امروزه در لیست آثار تاریخی کشور به ثبت رسیده است.

از مشاهیر این روستا می توان مهرداد میناوند را نام برد که بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران بود .

آیا به دنبال خرید یا فروش ملک در طالقان هستید ؟

آیا نیاز به راهنمایی حرفه ای و مشورت مناسب در این زمینه دارید ؟ 

مشاوران املاک کارن ، با تجربه و تخصص بالای خود ، آماده ارائه خدمات حرفه ای و کامل در زمینه خرید ، فروش و رهن و اجاره ملک در طالقان هستند . با توجه به شناخت عمیق ما از بازار ملک در این منطقه ، می توانیم شما را در انتخاب بهترین گزینه برای نیازهای شما همراهی کنیم

با یک تماس با مشاوره املاک کارن به بهترین املاک دست یابید .

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

نظر بدهید