مدیر سیستم 2023-09-05 0 دیدگاه

روستای باریکان : طبیعت زیبا و آثار تاریخی در قلب طالقان

باریکان طالقان / خرید ملک در روستای باریکان با مشاوره املاک کارن

خرید خانه روستای در طالقان با مشاوره املاک کارن : روستای باریکان : طبیعت زیبا و آثار تاریخی در قلب طالقان
روستای باریکان، یکی از روستاهای تابعه بخش مرکزی طالقان در استان البرز است. ساکنان این روستا، اعضای قوم تات هستند و به زبان تاتی صحبت می کنند. با موقعیت جغرافیایی خود در 50 درجه و 44 دقیقه طول شرقی و 36 درجه و 9 دقیقه عرض شمالی، باریکان جزء دهستان میان‌طالقان و بخش مرکزی طالقان در شهرستان طالقان است. این روستا، مشرف به سد طالقان واقع شده است و ارتفاع آن از سطح دریا حدود 2050 متر است. باریکان، در یک مربع مستطیلی قرار دارد که ضلع جنوب شرقی آن دارای ارتفاع 2350 متر و ضلع شمال غربی آن 1950 متر ارتفاع دارد.
فاصله ی این روستا با شهرک طالقان : ۴/۴کیلومتر و تا سد طالقان : ۸/۱ کیلومتر و از روستای میناوند : ۱/۲کیلومتر می باشد .
همچنین روستاهای مجاور باریکان ، روستای فشندک و میناوند می باشند.
این روستا با تاریخ باستانی خود که به دوران مادها بر می گردد ، جذابیت زیادی دارد . وجود چشمه های آب و باغ های میوه ، منظره های طبیعی بسیار جذابی را در روستای باریکان به وجود آورده است . علاوه بر این طبیعت بی نظیر ، وجود غاری تاریخی به نام غار خوزه کول که در دامنه ی تپه ی خوزه کول قرار دارد و غارهای دیگری که از گذشته های دور به جای مانده است سبب شده تا روستای باریکان یکی از بهترین روستاهای طالقان شناخته شود .
با توجه به همه این ویژگی ها ، خرید ملک در باریکان می تواند یک فرصت عالی برای سرمایه گذاری در این منطقه زیبا و تاریخی باشد .

باریکان طالقان مشاوره املاک کارن طالقان

آیا به دنبال یک مکان آرام و دلنشین برای سکونت یا تفریح هستید ؟ آیا به دنبال یک منطقه با طبیعتی زیبا و جاذبه های گردشگری فراوان هستید ؟ باریکان ، روستایی باستانی و دارای جاذبه های فوق العاده است که شما را به خود جذب خواهد کرد .

برای تجربه زندگی در این منطقه زیبا و خرید ملک در باریکان ، با مشاوره املاک کارن طالقان تماس بگیرید . ما به شما کمک خواهیم کرد تا بهترین ملک را با قیمت مناسب پیدا کنید و از زندگی در این منطقه زیبا لذت ببرید .


به دنبال یک خرید ملک در طالقان هستید؟ می‌خواهید در این شهر زیبا و دلنشین به یک ملک یا ویلا برای استفاده خود یا به عنوان سرمایه‌گذاری دست پیدا کنید؟

طالقان با آب و هوای خنک و معتدل، مناظر طبیعی زیبا و فراوان، فضای سبز و آرامش بخش، از بهترین مکان‌هایی است که می‌توانید برای خرید ملک یا ویلا در آن انتخاب کنید.

در طالقان، ملک‌های مختلفی برای فروش موجود است که شامل آپارتمان‌های لوکس، خانه‌های سنتی، ویلاهای شیک و باغ‌های زیبا هستند. اگر به دنبال خرید یک ملک برای سکونت هستید، آپارتمان‌های لوکس با تمام امکانات رفاهی و مدرن می‌توانند گزینه مناسبی برای شما باشند.

اما اگر به دنبال یک خرید سرمایه‌گذاری هستید، ویلاهای شیک و باغ‌های زیبا می‌توانند گزینه‌های مناسبی برای شما باشند. این ویلاها با فضای باز بزرگ، استخر، سونا و جکوزی و دیگر امکانات رفاهی، محل مناسبی برای استفاده خود و یا اجاره به دیگران هستند.

بنابراین، اگر به دنبال خرید ملک یا ویلا در طالقان هستید، با توجه به نیازهای خود، می‌توانید گزینه مناسبی را انتخاب کنید. در نهایت، خرید ملک یا ویلا در طالقان، یک سرمایه‌گذاری عالی و یک فرصت برای داشتن یک زندگی شاد و آرام در محیطی زیبا و دلنشین است.

خرید ملک در روستای باریکان در طالقان با کمک مشاوره املاک کارن، به یک ملک یا ویلا برای استفاده خود یا به عنوان سرمایه‌گذاری دست یابید با ما تماس بگیرید .

 

نظر بدهید