مدیر سیستم 2023-09-15 0 دیدگاه

روستای شهراسر ، یک جواهر ناب در طالقان

خرید خانه روستای در طالقان با مشاوره املاک کارن : روستای شهراسر ، یک جواهر ناب در طالقان ، با امکانات فراوان و مناظری خیره کننده ، شما را به سفری بی نظیر دعوت می کند .این روستا با طبیعتی بکر و آب و هوایی معتدل ،اقامتی آرام و آسوده را برای شما فراهم می کند .شهراسر یکی از روستاهای زیبای منطقه پایین طالقان است. و در نزدیکی سد طالقان قرار گرفته و همسایگی با روستاهای دیگری مانند روشنابدر، کش، تکیه ناوه و لهران را دارد. از روستای شهراسر تاج سد طالقان به خوبی قابل مشاهده است و در فصل های پر آب سرریز سد منظره بسیار زیبایی را به همراه دارد .

شهراسر به دلیل داشتن امکانات رفاهی مناسبی مانند پاسگاه، بهداری، نانوایی ،پایگاه آتش نشانی ، پایگاه اورژانس ، پایگاه امداد برق ، نانوایی،مصالح فروشی ، تاکسی سرویس و فروشگاه، و همچنین مسجد بزرگ و زیبا (که یکی از بزرگترین مساجد منطقه طالقان است) و … از سایر روستاهای اطراف متمایز شده و به عنوان مرکز پایین طالقان شناخته می‌شود. و بهترین گزینه در امر خرید ملک و سرمایه گذاری می باشد .

یکی از جاذبه‌های دیدنی شهراسر دربن دره نام دارد. این دره باریک و طولانی در میان کوه‌های بلند قرار دارد. در فصل بهار، به ویژه در ماه‌های فروردین و اردیبهشت، آبشاری بسیار زیبا که از کوه‌های اطراف سرچشمه می‌گیرد، در آن جاری می‌شود و یک رودخانه کوچک را تشکیل می‌دهد که تا انتهای دره همراهی می‌کند. دربن دره در واقع یکی از منابع طبیعی بکر و دور از دسترس انسان در منطقه طالقان است.

همانطور که از گذشته تاکنون برای هر منطقه‌ای از طالقان نامی نهاده شده است، شهراسر نیز از این قاعده مستثنی نبوده و هر بخش از آن نام خاص خود را دارد. به عنوان مثال: بالا شهراسر، خرم دشت، میان لات، واشین چال، ورازان، چلکسنگ ، خوشارود ، آسیاب دره ، قدیم پل ، دربند دره ، کیاباغ و … تشکیل شده و بخش قدیمی روستا نیز به ده معروف است .
قسمت نوساز روستا کیاباغ (کباغ) نام دارد که یک دشت وسیع و سرسبز و زیباست و در ابتدای روستا واقع شده است .
بالاشهر نیز که قسمت بالایی روستاست بیشتر از زمین های کشاورزی تشکیل شده است .
ورازان نیز روبه روی ده و آن سوی روستا قرار دارد و باغ های جنگلی این قسمت زیبایی بی نظیری را به روستا می دهد . همچنین از آثار قدیمی این روستا می توان به حمام آن اشاره کرد که به صورت خزینه بوده است ، و قلعه ای قدیمی که به شکل کوهی کوچک در منطقه ی کیاباغ قرار دارد .
روستای شهراسر طالقان ، محل تولد و زندگی مشاهیر بسیاری از جمله
دکتر ابراهیم حشمت :از یاران میرزا کوچک خان جنگلی ، استاد غلامحسین امیر خانی : استاد خوشنویسی و … را می توان نام برد .
اگر به دنبال خریدو یا فروش ملک در روستای شهراسر طالقان هستید ، مشاوران املاک کارن با بیش از ۱۰سال تجربه ، آماده هستند که به شما در انتخاب صحیح و بررسی دقیق درباره ملک خود ، کمک کنند . با تمرکز بر نیاز های شما ، مشاوران ما در تلاش هستند تا بهترین گزینه های ملکی را به شما معرفی کنند .
با مشاوران املاک کارن در طالقان همراه شوید و از تجربه ی حرفه ای و دانش ما در املاک بهره برداری کنید .
با ما در تماس باشید .

برای مشاهده لیست املاک روستاهای طالقان کلیک کنید خرید ملک در طالقان

خرید ویلا در طالقان

نظر بدهید