مدیر سیستم 2023-08-08 0 دیدگاه

“زیدشت طالقان، بهترین مقصد گردشگری و سرمایه گذاری با امکانات بی نظیر”

روستای زیبای زیدشت

بهترین مناطق دیدنی و زیبای شهرستان طالقان را بشناسید و در آن سرمایه گذاری کنید

خرید خانه روستای در طالقان با مشاوره املاک کارن :  زیدشت طالقان یکی از بهترین جاهای گردشگری و محل سرمایه گذاری از جمله خرید ملک در طالقان ، ساخت و ساز ویلا و … می باشد.  در میان 82 روستای شهرستان طالقان  روستای زیدشت برتری های ویژه ای دارد که در این مقاله به آنها اشاره  می کنیم  . 

 ویو دریاچه طالقان 

 عبور جاده اصلی از کنار زیدشت 

 دارا بودن خانه بهداشت 

با توجه به ویژگی های برتر روستای زیدشت، این منطقه می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای خرید زمین درزیدشت ، خرید خانه ، خرید ویلا و باغ باشد. همچنین، بادسترسی آسان به امکانات ضروری و شبکه بهداشت، این روستا محلی مناسب برای سرمایه گذاری در بخش املاک است.

همچنین این روستای سرسبز بسیار زیبا به دروازه شهرستان طالقان مشهور است و یکی از پرجمعیت ترین روستاهای طالقان به شمار می رود .این روستا از اتوبان تهران ، قزوین ۳۳ کیلومتر فاصله دارد و فاصله آن از شهرک طالقان که مرکز طالقان می باشد ۸ کیلومتر است . با توجه به اب و هوای دلنشین و معتدل که دارد و همچنین ویو بسیار زیبا و جذاب که جدا از سرسبزی و … 

دید دریاچه طالقان را در بر دارد و جاده آسفالت و همین طور دسترسی سریع به امکانات ضروری و امکانات بهداشتی مثل شبکه بهداشت واقع در خود روستا و امکانات دیگرش مانند دسترسی آسان آن به همه ی مناطق دور و نزدیک وجود دارد که قابل توجه می باشد و محل بسیار مناسبی برای خرید ملک و سرمایه گذاری می باشد . روستای زیدشت از مناطقی است که مجوز از وزارت مسکن برای ساخت و ساز ویلا را به همراه دارد و نام یکی از بهترین مناطق ویلایی را از آن خود کرده است . 

زیدشت یا با نام اصلی آن که زردشت که نامش را از زمین های وسیع و رنگ علف زار هایش انتخاب کرده اند می تواند بهترین مقصد برای تفریح و طبیعت گردی و استراحت و همچنین ماهیگیری و … باشد

آیا به دنبال خرید یا فروش ملک در روستای زیدشت هستید؟ 

ایا به دنبال اجاره خانه در روستای زیدشت هستید  ؟ 

آیا نیاز به مشاوره در زمینه خرید ویلا در طالقان دارید؟

با مشاوران املاک کارن ، بهترین راه حل را در اختیارتان قرار می دهیم . تیم ما با سابقه چندین ساله در خرید فروش ملک در طالقان، با استفاده از تخصص و تجربه خود، به شما کمک می کند تا بهترین تصمیم را در خرید یا فروش ملک خود بگیرید. ما با شنیدن نیازهای شما، به دنبال پیدا کردن بهترین گزینه های ملکی برای شما هستیم. با املاک کارن ، اطمینان دارید که در امور املاک خود، به بهترین نتیجه خواهید رسید. تماس بگیرید و با مشاوران ما در ارتباط باشید.

اگر به دنبال زندگی در یک روستای آرام و دلنشین هستید، روستای زیدشت یکی از بهترین گزینه های شماست. با مناظر طبیعی زیبا و هوای خنک، زیدشت محلی ایده آل برای زندگی در میان طبیعت است. با مشاوره املاک کارن ، شما می توانید  به راحتی بهترین ملک های روستای زیرشت را برای خود پیدا کنید. تماس بگیرید و با ما در ارتباط باشید تا به شما کمک کنیم تا بهترین تصمیم را در خرید یا فروش ملک خود بگیرید.

معرفی شخصیت های بزرگ از روستای فراموش نشدنی :

معرفی مشاهیر روستای زیدشت طالقان البرز
استاد بزرگ موسیقی سنتی ایرانی درویش خان(
غلامحسین درویش طالقانی) به همراه آقای امیر غرقی و فاطمه احمد خان بیگی از مشاهیر این روستا به حساب می آیند .

برای خرید ملک بهتر است از لیست املاک کارن دیدن کنید . خرید ملک در طالقان

 

 

 

نظر بدهید