مدیر سیستم 2024-06-20 0 دیدگاه

روستای آرتون : سفری به آرامش در دل طبیعت

روستای آرتون طالقان

روستای آرتون : سفری به آرامش در دل طبیعت

در میان انبوه شهرهای شلوغ و پر هیاهو، همیشه جاذبه ای خاص به سوی طبیعت و آرامش وجود دارد. گاه به دنبال مکانی دنج و خلوت برای رهایی از دغدغه های روزمره و غرق شدن در زیبایی های بی نظیر طبیعت هستیم. روستای آرتون، روستایی کهن در دامنه های سرسبز طالقان، مقصدی ایده آل برای تجربه چنین سفری است.
روستای آرتون در انتهای مسیر میان طالقان بعد از دنبلید واقع شده است. طبیعت بکر و چشم نواز، تاریخ و فرهنگ غنی، مردم خونگرم و مهمان نواز و آرامش و سکوت دلنشین، روستای آرتون را به مقصدی بی نظیر برای گردشگران تبدیل کرده است.

خرید خانه در روستای ارتون طالقان

این روستا با مراتع خرم و بی نظیرش ، منظره ای دل انگیز را به نمایش می گذارد. قدم زدن در این طبیعت بکر و تنفس هوای پاک و خنک، روح هر انسانی را جلا می دهد.
تاریخ و فرهنگ غنی: محوطه ارچیلان که مربوط به اوایل دوره تیموریان است، در روستای آرتون واقع شده و به عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است. همچنین، آداب و رسوم و بازی های محلی این روستا، گنجینه ای ارزشمند از فرهنگ و تاریخ ایران را به نمایش می گذارد.

آرامش و سکوت دلنشین: دور از هیاهوی شهر و دغدغه های روزمره، روستای آرتون مکانی ایده آل برای یافتن آرامش و سکوت است. در اینجا می توانید از صدای دلنشین طبیعت لذت ببرید و به دور از هرگونه استرس و اضطراب، به آرامش خاطر برسید.
همچنین روستای آرتون با طبیعت بکر خود، مکانی ایده آل برای پیاده روی می باشد .

چرا به روستا آرتون  دهکده سلامت می گویند؟

در روز اول اردیبهشت ماه ۱۳۹۱، در مراسم روز طبیعت (پیتک)، روستای آرتون طالقان به عنوان یکی از دهکده های سلامت معرفی شد. دلیل این نامگذاری، وجود طبیعت زیبا، محیطی آرام، موقعیت جغرافیایی عالی و اهالی خونگرم و مهمان نواز در این روستا است.
روستای آرتون، مقصدی ایده آل برای کسانی است که به دنبال سفری آرام و دلنشین در طبیعت هستند. اگر به دنبال مکانی برای رهایی از دغدغه های روزمره و یافتن آرامش هستید، روستای آرتون را به شما پیشنهاد می کنیم.

روستای ارتون پاین طالقان

به دنبال خرید ملک در روستای آرتون هستید؟

مشاوره املاک کارن با سال ها تجربه در زمینه خرید و فروش املاک در طالقان ، آماده ی ارائه ی بهترین مشاوره ها به شما عزیزان می باشد.

با ما تماس بگیرید:

۰۹۱۲۴۶۴۵۱۶۸
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

نظر بدهید